понеделник, 29 декември 2014 г.

Последна публикация за 2014 година

Дойде време и за последната публикация за тази година.Днес искам да благодаря на всички ,които бяха тук през годината за милите коментари,които ме правеха много щастлива и ме насърчаваха в творческите ми опити.През тази година мога да кажа ,че благодарение на вас и на всички картичкоправещи ,чиито блогове посещавах научих много нови неща за хобито си, някои от които успешно прилагам.На срещата на Картичкофуриите в София се запознах и лично с много от вас ,което за мен беше удоволствие и с нетърпение очаквам и следващи срещи ,да сме живи и здрави.И за финал искам да се похваля с невероятно красивата картичка получена от Ваня от Картичкофурийската размяна на картички и трите прекрасни тагчета от Новогодишната размяна на тагове организирана от Ем.Благодаря ви момичета за всичката тази красота.Пожелавам на всеки, четящ тези редове, една творчески активна и позитивна Нова 2015 Година.Наминавайте отново. Ще се радвам от сърце на посещенията и коментарите ви!Бъдете здрави щастливи и обичани!
От Славяна Иванова ,Нели Станчева и Зара
От Ваня

1 коментар:

  1. Честита нова година ,Поли! Пожелавам здраве и късмет на теб и семейството ти :) Щастлива съм , че имах възможността да се запознаем на живо и се надявам в бъдеще да има още поводи за срещи :)

    ОтговорИзтриване