петък, 7 август 2015 г.

Ретро картичка с голямо текстилно цвете



Привет!Не съм фен на ретро стила,може би защото не обичам да гледам назад и да правя планове занапред ,просто си живея днес и сега .Но понякога се изкушавам да пробвам нещо,  което на пръв поглед не ме влече, ей така за разнообразие и да видя как ще се справя и дали ще ми хареса...Тази картичка направих за BEARKIS с мисълта да е близка на стила и на творене и да и хареса ,разбира се :)Когато си поръчах  блокчето с дизайнерски хартии  Butterfly на Prima Marketing , бях впечатлена предимно от пастелните тонове и не забелязах ,че картинките са с ретро насоченост, така да се каже :)!Но и те ми влязоха в употреба когато му дойде времето,а именно в тази " мъгливо" лилава картичка с доста текстилни елементи - голямото цвете си го направих сама, което е рядкост (обикновено използвам готови цветя за по-бързо ), от ленено парче плат,парче канаваца и тичинки ,бялото цвете изрязах от една дантела ,а 3D крилото направих от огъната бижутерска тел във формата на крило и органза .Ами това е всичко ,другото се вижда.Ще включа картичката в http://cardsaddicted.blogspot.com/2015/08/268.html и http://cardsaddicted.blogspot.com/2015/08/269.html .Хубава вечер и още по-хубав утрешен ден да имате :) !

2 коментара:

  1. Прекрасна картичка Поли! С наистина много текстилни елементи и голямо внимание към детайла! Особено много ми хареса крилото на феята, още преди да прочета подробно как си го направила! Благодаря ти за участието в моето предизвикателство!

    ОтговорИзтриване
  2. Аз пък си я гледкам :) у дома!!!!

    ОтговорИзтриване