четвъртък, 21 юли 2016 г.

Картичка от мен за .....мен :)


Привет ,наслаждаващи се на лятната отпуска,вече тъгуващи по отминалата за това лято почивка или чакащи я с нетърпение :).За всички нас винаги има  още едно забавление, още малко почивка, открадната всеки свободен миг за любимото хоби ,разбира се :):):).И днес ви предизвиквам да намерите малко време да си доставите удоволствие  с една сътворена от вас за вас картичка.Темата, която избрах, се оказа  предизвикателство и за мен .След толкова направени за познати и непознати картички се оказа нелека задача да направя картичка за себе си и за ваше вдъхновение.Опитах се да се погледна отстрани, да се самоопределя и да си пожелая 1.Никога да не се старая да бъда "нормална" по критериите на другите (то аз и никога не съм била по мнението на околните :):):)) 2.Да продължавам да се усмихвам с повод и без повод, защото това поне за мен е най-готината терапия 3. Да продължавам да обичам живота ,себе си, хората, животните, ,растенията и изобщо да не забравям ,че любовта е това, което ни прави щастливи и колкото и клиширано да звучи, това е всичко, от което имаме нужда. И не на последно място - Да съм благодарна за този живот ,такъв какъвто е. И аз съм благодарна,защото вярвам, че аз съм си го избрала до най-малкия детайл с единствената цел да постигна това, за което съм на този свят.И всичко това върху любимия ми крафт картон,в обичана от мен цветова комбинация,филмова лента, за да помня ,че всичко което кажа или направя се запечатва някъде във вселената и носи последствия най-вече за самата мен и едно перце, просто защото обичам да летя :):):).Ще се радвам да видя и вашите картички или други хартиени проекти в Предизвикателство #305 при Картичкоофуриите ,а наградата ще е картичка от мен направена специално за вас ,след като ми дадете някой жокер разбира се, и материали за творене .Ако обичате" нетрадиционните" предизвикателства, просто вие сте на ход.

1 коментар:

  1. Ама много ти е хубавата картичката! Чудесна си си я направила. Браво.

    ОтговорИзтриване