понеделник, 14 май 2018 г.

Тъмната ми страна / My dark side






"I try to wear my angel wings every day.But sometimes I'd like to take them off and beat somebody to death with them "
Честно да си кажа не бях и чувала за Ника от Wonderland ,когато Картишоците я предложиха като поредното вдъхновение .Ако трябва да продължа с честността ,по бих се вдъхновила от Dyan Reaveley, но се надявам че и нейния ред ще дойде :).Разгледах натвореното от Ника и се оказа ,че най ми допадат  абстрактните и рисунки, защото аз не обичам да рисувам лица пък и се старая да не слагам цветя за щяло и нещяло по картичките или каквото там правя :):):)- обикновено ги използвам като последен вариант, ако нямам вдъхновение за нещо по оригинално.Така че всъщност Ника ме вдъхнови да нарисувам сама идеята, а не да използвам готова картинка.
В последно време имам дразнител, който успява да извади от мен най-нечовеколюбивите  чувства и въпреки че се имам за  човек, който разбира, че всеки му е даден да го научи на нещо в този живот т.e. се старая да виждам хубавото във всеки, в този случай  си признавам ,че нещо не ми се получава . Но пък от това излезе това платно - един вид вместо да пребия някого, насочвам енергията си в творчество :):):) и дословно - "Крафстването спасява човешки живот".
Както винаги първо си избрах посланието - надписа ,след това си определих елементите ,които да използвам и да допълват идеята .След това се заех с изпълнението - използвах каквото имам под ръка - първо си обработих с бяло гесо едно старо платно с някакви цветни останки по него от някоя полуосъществена идея, след това си нарисувах с обикновен молив фигурата на замисленото ангелче, което държи главата си с ръце, все едно казвайки "сега как да постъпя " и след това използвах акварелни моливи и акрилни боички да я докарам до вид ,в който ми харесва.
Сега ще ви обясня как всеки един елемент си има своето значение за това ,което искам да кажа с това платно. Ако вече ви е "'too much", минете към финалните надписи :)
Добавих си малко печати на текст, фигурални елементи и релеф със структурна паста и стенсил също на текст . Текстът е аналог на всички мисли, които ми минават през главата във вид на фрази, разсъждавайки как да постъпя.Фигуралните елементи са израз на старанието ми да виждам красивата страна на случващото се .Дървеното клонче казва ,че всичко това е естествено ,присъщо на природата на човека, че е първично .Черното и бялото перце са моите колебания дали да бъда бяла и добра и да постъпя човеколюбиво и опрощаващо или да се отдам на желанието си да тегля една майна на дразнителя и да го пратя по дяволите .Сърцето е символ на желанието ми да реша дилемата със сърцето си ,а не с ума си .Самото платно е в бяло и черно - двете крайности ,или-или, защото не обичам много средните положения .
Ами това е .Ако все пак сте стигнали до тук, да ви пожелая : "Бъдете щастливи и творете - това е прекрасен начин да се разтоварите от напрежението в ежедневието"
http://kartishok-challenges.blogspot.bg/2018/04/32-nika-in-wonderland.html
http://www.simonsaysstampblog.com/mondaychallenge/
Be happy :)!

3 коментара:

  1. Чудна терапия! По-често да я прилагаш, Поли.

    ОтговорИзтриване
  2. Полиии, приказно платно си сътворила! Много ми харесва. Посланието и елементите си комуникират прекрасно. Ще се радвам да видя още нещо нарисувано от теб!

    ОтговорИзтриване
  3. Such a beautiful page! Love the texture and the powerful message. I can feel the emotion popping out the screen!
    Well done!!
    Thank you for playing along with us over simon says stamp monday challenge, we all hope to see you again soon!
    x Zoey

    ОтговорИзтриване