петък, 7 септември 2018 г.

Щастие или ......нищо :)



Привет :) ! Една любима картичка направена просто ей ,така без повод и причина .
Какво е щастието ? За мен е вътрешно състояние, което не зависи от външни фактори . Ако разбираш смисъла на живота, ще се чувстваш щастлив всеки миг , защото ще виждаш причината  и за "хубавото" и за "лошото ", което ти се случва ( не е лeсна работа това ) . Ако не го разбираш, ще  търсиш постоянно щастието и винаги ще се чувстваш не достатъчно щастлив :) .И тази "стена" ми се получи доста добре (вече ми се струва ,че съм прахосала доста години да уча икономика,което до сега не ми е било в полза кой знае колко , вместо да стана зидаро - мазач :)).Да видим дали ще оценят тези ми способности в
http://cardsaddicted.blogspot.com/2018/08/373.html
http://kartishok-challenges.blogspot.com/2018/08/35-anna-karin-layers-of-ink.html
Бъдете щастливи :) защото  всичко различно от това е "нищо".Четох някъде тази сентенция - "Животът е твърде кратък да бъдем всичко друго, освен щастливи ! "

4 коментара:

  1. Много ми харесва стената ти, Поли. И размислите за щастието. Напълно съм съгласна. Нека всеки ден всички намираме красотата и щастието в малките и големите неща ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Ненапразно , тук се отбивам за отмора и усмивка!!!Благодаря ти , Поли, за публикацията! А колкото до зидането-пробвай се, може пък да е щастлив момент :) !

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесна публикация, Поли! Напълно съм съгласна с теб, макар все още да ми е трудно да виждам причината за лошото, което ми се случва понякога. "Стената" ти се е получила страхотно! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Поли, имаш бъдеще в зидарската професия, видно е. Пожелавам ти от щастие да не се отървеш. И съм съгласна с теб - всичко е вътре в нас самите.

    ОтговорИзтриване