неделя, 14 април 2019 г.

АТС - та последно :)




Мина и тази 13-та Картичкофурийска среща . Много се забавлявах , още по- много се смях и най-много съжалявам ,че както всяко хубаво нещо свършва много по бързо отколкото ми се иска. Благодаря на Деси , която поддържа тези незабравими моменти на щастие да споделяш със себеподобните всичко, свързано с любимото хоби, да научаваш нови неща , да срещаш стари и нови приятели, разбиращи твоята лудост на 100 % и други такива разбираеми неща .Благодаря на Маги, Жени от "Слонче с балонче" (която ни спретна страхотна работилничка въпреки всичките и притеснения ) и другите русенски домакини за перфектната организация и топлото посрещане .Благодаря и на всички приятели, които поддържаха постоянно усмивката на лицето ми . И докато съм още на вълна срещи ви показвам и последните снимани АТС-та , които раздадох на срещата (установих, че съм забравила да снимам 3-4, но never mind )
Бъдете щастливи !

3 коментара:

  1. Радвам се, че се запознахме най-накрая на живо, Поли. :) Тази серия АТС-та е много яка! Много съм доволна, че успях да си взема едничко за мен.

    ОтговорИзтриване
  2. И аз се радвам,Маги,благодаря ти !

    ОтговорИзтриване
  3. Поли, щастлива съм, че се видяхме! А визитките ти винаги са много идейни и свежи! Целувки..

    ОтговорИзтриване