сряда, 18 септември 2019 г.

Таг от остатъци по масата :) / Tag of leftovers on the table


Привет,приятели :)!Това е тагче, което ми се самополучи ,обирайки остатъци от това и онова по работната ми маса .Основата е от отрязъци хартия, останали ми от основи за картички, върху които съм изтривала остатъците от структурна паста от шпаклата . Налепила съм върху основата парче от сламена шапка и счупено парче от дървесна декорация . Цветчето е от остатък от ръчна хартия , дълъг конец и тичинки. Канапът е втора употреба от нещо и малко стикери на Картишок . Много добър начин за разчистване на работното място, а ?Да видим какво ще кажат тук и тук . Прегръдкииии и бъдете щастливи !
Hugs and be happy !

2 коментара:

  1. Много хубаво и стилно е станало тагчето, Поли! Благодаря, че се включи в моето предизвикателдтво! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесен е, Поли! Точно с остатъци се получават много интересни и впечатляващи неща! Целувки..

    ОтговорИзтриване