сряда, 27 май 2015 г.

В главата ми само ....БУХАЛИ:)



Привет!Показвам ви  една мноооого нахална идея,която направих набързо на картичка със слаб привкус на микс медиа с единствената цел да ми излезе от главата и да ме остави на мира да направя двете спешни картички ,които ТРЯБВА да направя до утре вечер,като се има в предвид ,че аз работя само по светло и утре естествено съм на работа.Та сядам аз с нагласата, че ще ги направя за има няма 4-5 часа след като днес вече си оформих идеята за едната почти до финала.Направих си я и пристъпих към оформяне на идеята за втората, когато установих ,че главата ми е пълна вече с .....БУХАЛИ.И колкото и да се мъчих да ги сритам в някой ъгъл зад малкото ми останали гънки на мозъка,те упорито отказаха да бъдат на заден план ,та се наложи да ги изкарам на тази картичка като единствен начин за спасение:).И втората картичка за мое най-голямо съжаление остана за утре.Но пък ще имам удоволствието да участвам за втори път в http://kartishok-challenges.blogspot.com/2015/04/challenge-owls.html -ако се приеме ,че микс медиата ми е малко кът като че ли и http://cardsaddicted.blogspot.com/2015/05/259.html и мисля да се мушна и в http://crazychallenge.blogspot.com/2015/05/cch-198-use-ribbon-or-lace.html - заради оранжевата панделка.Това е всичко ,че трябва поне идеята за втората картичка да оформя до утре:).

4 коментара:

  1. Ами да Поли,понякога могат да са ужчасно нахални бухалските идеи,но за сметка на това чудесни за осъществяване.Много оригинално е скрито посланието-много,много ми допадна.Радвам се ,че нашите бухали са провокирали твоите за да се включиш за втори път в нашето първо предизвикателство.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  2. Поли, бухалите може да са много настойчиви понякога, но никога не трябва да ги пренебрегваме. :D Винаги трябва да им дадем шанс да разтворят криле и да полетят. А най-много се радвам, че тези сладури са долетели именно при нас в първото ни микс медия предизвикателство при Картишоците! :) Много е сладка и загадъчна картичката с това скрито послание. Надявам се да виждам твои участия и за напред!
    Благодаря за включването и при Card Mania! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Видях я тази картичка на телефона, Поли, но друго си е на компютъра да се разгледа подробно. Добре са ти кацнали бухалите.. в главата и на клончето - виж колко добре са застанали. А ти се бунтуваш срещу тях. Много ми допадна идеята за скритото "обичам те". Добре си ни дошла все с такива чудни измислици-премислици в Картишок ММП и те чакаме с думичките :)

    ОтговорИзтриване