вторник, 2 юни 2015 г.

ЗА ТЕЗИ С ОМАСЛЕНИТЕ И ЗАХАБЕНИ ВЪЛШЕБНИ РЪЦЕ


Честит страхотен летен ден!На фокус при мен днес е тази мъжка картичка с професионална насоченост:)-аз съм продавач в магазин за авточасти за тежкотоварни автомобили или накратко казано камиони.И тази картичка направих за всички онези готини мъже с омазани с масла и грес ръце ,с които всекидневно се срещам от 17 години и до които всеки притежаващ автомобил е опирал нееднократно.Повечето от тях са страхотни сладури и съм много благодарна на съдбата ,че работя с тях и никога не съм съжалявала даже за миг ,че не използвам дипломите си от университета, които нямат нищо общо с тази прекрасна работа.Идеята за оформлението на картичката съм видяла някъде в нета,но не помня къде, за да дам линк, като съм си я доразвила и нагодила към моите печати ,хартии и щанци .Ще я включа в http://cardmaniachallenges.blogspot.com/2015/06/cmc69-use-metal-embellishment.html .Благодаря за споделеното време!

1 коментар: