неделя, 17 март 2019 г.

За рециклирането отново ...

Привет :) Въпреки слабия интерес към темата "Рециклиране" в предизвикателството на Картишок ,което много ме разочарова ако трябва да съм откровена , аз ще продължа да ви показвам моите варианти за рециклиране .
Това е една книжка на непознат за мен език, купена от магазин за неща на килограм за сумата от 1лв, на която реших да дам втори шанс като албумче.(единственото , което разбрах като надпис на книжката е че самата тя е направена 98 % от рециклирани материали :) т.e. направих рециклиране на рециклирането ) Грабна ме веднага като я видях, защото беше от любимия ми крафт картон .  Имам мнооого готина колежка, която си има дългоочакван внук и имах огромното желание да я зарадвам с албумче , в което да си запази отбрани хартиени снимки  , защото техниката се скапва :):):).



Размерът и е около 17х17 см . Прецених че илюстрациите стоят сравнително на прилично разстояние от краищата на страниците, че да се скрият с дизайнерска хартия . Започнах с декорирането на вътрешните страници в един много мрачен ден и затова всички снимки, които направих не се получиха даже прилични, но абсолютно изглеждаха като предната корица .Следват няколко снимки на готовото вече албумче .







Между другото и голяма част от дизайнерските хартии са един вид рециклиране , защото са остатъчни от направата на един друг албум . Може да побере  25 снимки с различни размери . На мен мнооого ми хареса как се получи и се надявам  на колежката да и хареса .
Бъдете щастливи и рециклирайте !

2 коментара:

  1. Поздравления за оригиналната идея, Поли! Разбирам разочарованието ти, но се радвам, че това не те отказва. Винаги е интересно да надниквам при теб.

    ОтговорИзтриване