четвъртък, 4 юли 2019 г.

И този за когото ще сътворя нещо е ....

Здравейте, приятели :)
Днес ,тук и сега ще ви кажа на кого от тези , които оставиха като коментар мнението си по повод тази публикация, ще пратя нещичко сътворено от мен с любов .
И понеже, и защото не съм никакъв фен на новите технологии и съвременните методи на комуникации чрез фейсбук, инстаграм и други социални мрежи и не умея да снимам клипове за доказателство, и изобщо не съм наясно с рандом генератора като метод да избереш един от ен на брой човека ,аз си избрах един от вас, които си казахте мнението, чрез стария метод с еднакви листчета с имената на всичките четирима участника плюс честност ,в която все още вярвям и смятам че трябва да е част от взаимоотношенията между всички .
Сгънах ги , разбърках ги със затворени очи и изтеглих това с името на Мария Чочева.
Благодаря и на Маги, Дани и Кат че все още надникват и по блоговете на такива като мен :).
Ами хубаво лято на всички и ви очаквам тук с красотите които ще сътворите с любимите си печати чак до 3 септември :).
Ето и моето вдъхновение по темата .



1 коментар:

  1. Хехе, надписа ме усмихна, Поли! Честито на Мария! :) Хубаво лято и на теб!

    ОтговорИзтриване