четвъртък, 17 октомври 2019 г.

Лятно ми е



Привет :) След три месеца моткане и оправдаване с липса на време , което напоследък доста често ми се случва и изобщо не ми харесва това, все пак успях да си изпълня обещанието от тази публикация към Мария Чочева . Не знам  защо, но аз си я свързвам  с нещо морско, синьо ,разпускащо, лежерно, коктейли, Гърция.Може би защото  прави най-прекрасните изчистени картички с морска тематика и обича Гърция . Най- вероятно и летните температури през изминалата събота допринесоха за решението ми да и сътворя това морско платно .Идеята за излизащите от платното мачти видях някъде в Пинтерест и много ми хареса и леко видоизменена си я осъществих тук. Не  стана много професионално, някак имам чувството че можеше да стане още по-добре, но въпреки всичко много ми хареса как се получи.
Бъдете щастливи !Прегръдкии за всички :)

2 коментара:

  1. Благодаря ти, Поли! Платното в действителност е още по-хубаво! Прегръдки...

    ОтговорИзтриване
  2. Поли, на мен много ми харесва, чак ми замириса на море....

    ОтговорИзтриване